Ügyfélszolgálati munkatárs
Megbízónk pénzintézetek számára biztosít ügyfélszolgálati elérhetőséget telefonon valamint e-mailen keresztül. Egyablakos kapcsolattartási pontként működik az ügyfelek felé - elsősorban technikai és általános támogatást igénylő ügyekben - leegyszerűsítve és hatékonyabbá téve a kommunikációt. Ügyfélszolgálati munkatársat keresünk számukra szegedi munkavégzéssel.
- Ügyfélmegkeresések kezelése e-mailben és telefonon.
- Sablonok, tudásbázis és folyamatleírások használata a válaszadás során.
- Egyszerű problémák megoldása, bonyolultabb ügyek továbbítása.
- Adminisztráció a belső rendszerben.
- Heti/havi rövid státuszjelentések a vezetőség felé.
- Sales hívások lebonyolítása.
- Kapcsolattartás a társterületekkel.
- Középfokú végzettség. (érettségi)
- Microsoft Office, email, ticketing rendszer ismerete felhasználói szinten.
- Minimum 1 év ügyfélszolgálati tapasztalat call centerben, helpdesk pozícióban vagy hasonló környezetben.
- Jó problémamegoldó készség, ügyfélorientált gondolkodás.
- Felsőfokú végzettség.
- Ügyfélszolgálati tapasztalat / tanfolyami képzettség.
- Távmunkában illetve kisebb csapat irányításában szerzett jártasság.
- Versenyképes jövedelem.
- Teljesítmény alapú bónusz.
- Béren kívüli juttatások.
- Rendszeres képzések, fejlődési lehetőség.