Állásajánlatok
Ügyfélszolgálati munkatárs
Megbízónk pénzintézetek számára biztosít ügyfélszolgálati elérhetőséget telefonon valamint e-mailen keresztül. Egyablakos kapcsolattartási pontként működik az ügyfelek felé - elsősorban technikai és általános támogatást igénylő ügyekben - leegyszerűsítve és hatékonyabbá téve a kommunikációt. Ügyfélszolgálati munkatársat keresünk számukra szegedi munkavégzéssel.

Feladatok:

  • Ügyfélmegkeresések kezelése e-mailben és telefonon.
  • Sablonok, tudásbázis és folyamatleírások használata a válaszadás során.
  • Egyszerű problémák megoldása, bonyolultabb ügyek továbbítása.
  • Adminisztráció a belső rendszerben.
  • Heti/havi rövid státuszjelentések a vezetőség felé.
  • Sales hívások lebonyolítása.
  • Kapcsolattartás a társterületekkel.

Elvárások:

  • Középfokú végzettség. (érettségi)
  • Microsoft Office, email, ticketing rendszer ismerete felhasználói szinten.
  • Minimum 1 év ügyfélszolgálati tapasztalat call centerben, helpdesk pozícióban vagy hasonló környezetben.
  • Jó problémamegoldó készség, ügyfélorientált gondolkodás.

Előny:

  • Felsőfokú végzettség.
  • Ügyfélszolgálati tapasztalat / tanfolyami képzettség.
  • Távmunkában illetve kisebb csapat irányításában szerzett jártasság.

Juttatások:

  • Versenyképes jövedelem.
  • Teljesítmény alapú bónusz.
  • Béren kívüli juttatások.
  • Rendszeres képzések, fejlődési lehetőség.

Kérdése merült fel, érdeklődne?

Küldjön üzenetet és hamarosan felvesszük Önnel a kapcsolatot.